- 33 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: 28. října 1584/281, Ostrava – Mariánské Hory
1. kontakt e-mailem.
Pro e-shop XEVOS Store hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici administrátor/ka e-shopu Můžeš to být právě ty, pokud jsi pečlivá a zodpovědná osobnost, která má ráda ve věcech pořádek a dokáže ho vtělit i do obsahu našeho e-shopu, osobnost, která ráda komunikuje s lidmi a s úsměvem na rtech vždy vyřeší každý dotaz nebo zádrhel s objednávkou. Potřebujeme prima parťáka, který zvládne plnit své úkoly samostatně, ale když něco neví, nebojí se zeptat. Jestli chceš patřit do přátelského týmu a získat smysluplnou práci v e-shopu s moderní technikou, neváhej a napiš nám.
Co budeš dělat:
Komplexně pečovat o e-shop s elektronikou a výpočetní technikou.
Vyřizovat objednávky.
Komunikovat se zákazníky.
Starat se o hladký průběh reklamací a vrácení zboží.
Aktivně pracovat s interním systémem.
Spravovat, zadávat a aktualizovat produkty na e-shopu.
Kontrolovat a nést zodpovědnost za správnost informací uvedených u produktů.
Co potřebuješ mít a umět:
Zkušenosti se správou e-shopu výhodou.
Dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování a prozákaznický přístup.
Zodpovědnost, pečlivost a smysl pro detail.
Schopnost samostatné práce, aktivní přístup.
Výhodou je, pokud se orientuješ v daném segmentu trhu a máš zájem o nové technologie.
Alespoň pasivní znalost AJ.
Co můžeme nabídnout:
Zajímavou práci v dynamické a rychle rostoucí IT firmě v Ostravě.
Motivující a transparentní finanční ohodnocení.
Flexibilní pracovní dobu, sick days.
Dle domluvy možnost home office.
Příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy, občerstvení na pracovišti, neomezený přísun kávy.
Řadu akcí, školení a certifikací pro osobní i profesní růst.
Přístup k posledním technologickým novinkám a produktům.
Neuvěřitelně pohodový a přátelský kolektiv.
Chceš patřit do naší party? Pak nám co nejdříve pošli životopis a napiš něco o sobě, budeme se těšit!
XEVOS poskytuje komplexní řešení v IT – od systémové integrace, servisu a podpory, přes serverová, síťová a tisková řešení, až po dodávky hardwarového vybavení a vývoj inovativních aplikací. Našimi zákazníky jsou malé společnosti i nadnárodní korporace s rozsáhlou sítí poboček a zastoupení, kterým zajišťujeme mimo jiné profesionální podporu jejich business-critical systémů a aplikací ve všech koutech Česka i v zahraničí.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.