- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hledáme na naši pobočku v Homolích administrativního pracovníka na správu eshopu (CZ a SK).
Náplň práce: cenotvorba, kontrola konkurence, párování produktů na srovnávače a vyhledávače, správa stávajících položek, zadávání nových položek.
Požadujeme: praxi v oboru, znalost Shoptetu a Conviu výhodou, spolehlivost, pracovní nasazení, časovou flexibilitu, samostatnost
Nabízíme: nadstandartní platové ohodnocení, zaučení, firemní benefity, stravenkový paušál 116 Kč/den, práci PO – PÁ (víkendy volné).
Nástup možný ihned
Nabízená pozice je s výkonem práce v Homolích, není možná formou home office!
V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.