- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Kvalifikační požadavky: ukončené VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. úředně ověřené
Předpoklady pro výkon práce:
o očkování proti hepatitidě typu B
o znalost práce na PC
o znalost sociální tematiky, orientace v legislativě
o samostatnost, pečlivost, flexibilita, komunikační dovednosti, organizační schopnosti
o schopnost samostatné práce i práce v kolektivu
o zdravotní způsobilost
o občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu, ne starším než 3 měsíce
o ŘP skupiny B, aktivní řízení
Základní popis činnosti:
o poskytování základního sociálního poradenství – jednání se zájemcem o službu
o zajišťování sociálních agend souvisejících s pobytem v sociální službě
o koordinace individuálního plánování
o metodická činnost v oblasti ochrany práv a individuálního plánování
o dodržování vnitřních předpisů s důrazem na důstojnost klientů a ochranu majetku zřizovatele
Pracovní režim:
jednosměnný provoz (40 hodin týdně) – pružná pracovní doba
Osobní příplatek: po zkušební době a dle pracovního výkonu až 6 000 Kč
V případě Vašeho zájmu prosíme o zaslání životopisu a motivačního dopisu na uvedený email.
Zázemí silné a stabilní příspěvkové organizace; práci s úvazkem 1; příjemné pracovní prostředí, odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění v návaznosti na vnitřní platový předpis; profesní růst; 5 týdnů dovolené; benefity do výši 22 000,–Kč, příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení; příspěvky z FKSP na rekreaci, masáže, odměny k životním a pracovním jubileím, teambuilding, ubytování mezi směnami.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?