- Celá ČR
- AULO MJCZ s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | České Budějovice |
Firma | Charita České Budějovice |
Kategorie | Zdravotnictví, farmacie a sociální služby, Odborný pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | od 30.800 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Charita České Budějovice je nestátní nezisková církevní organizace poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcích.
Popis pracovní pozice: přímá terénní sociální práce s osobami bez domova- vyhledávání a kontaktování osob bez domova, sociální poradenství, doprovody na úřady apod., práce v kanceláři.
Požadované dovednosti: minimální stupeň vzdělání: vyšší odborné, vysokoškolské- dle zákona č. 108/2006 Sb., zákona o sociálních službách (lze přijmout studenta před státnicemi); znalost SQSS a individuálního plánování; orientace v sociální sféře; práce s PC (Word, Excel atd.); schopnost orientace v administrativě; řidičský průkaz sk. B výhodou; trestní bezúhonnost; schopnost práce v týmu; vysoké pracovní nasazení; spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita; velmi dobré komunikační a organizační dovednosti; schopnost samostatného jednání a rychlého rozhodování.
Nabízíme: zázemí v kanceláři; dovolená 5 týdnů, 2 dny sick days; možnost vzdělávání a podporu osobnostního růstu; odměnu 30 800 Kč s možností navýšení po zapracování; práci na dobu určitou s možností prodloužení.
Místo výkonu práce: České Budějovice.
Jedná se o zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis vedoucí na e-mail: e-mail přes , bližší informace na tel. zobrazit tel. číslo .
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.
Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje