- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charita České Budějovice je nestátní nezisková církevní organizace poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcích.
Popis pracovní pozice: přímá terénní sociální práce s osobami bez domova- vyhledávání a kontaktování osob bez domova, sociální poradenství, doprovody na úřady apod., práce v kanceláři.
Požadované dovednosti: minimální stupeň vzdělání: vyšší odborné, vysokoškolské- dle zákona č. 108/2006 Sb., zákona o sociálních službách (lze přijmout studenta před státnicemi); znalost SQSS a individuálního plánování; orientace v sociální sféře; práce s PC (Word, Excel atd.); schopnost orientace v administrativě; řidičský průkaz sk. B výhodou; trestní bezúhonnost; schopnost práce v týmu; vysoké pracovní nasazení; spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita; velmi dobré komunikační a organizační dovednosti; schopnost samostatného jednání a rychlého rozhodování.
Nabízíme: zázemí v kanceláři; dovolená 5 týdnů, 2 dny sick days; možnost vzdělávání a podporu osobnostního růstu; odměnu 30 800 Kč s možností navýšení po zapracování; práci na dobu určitou s možností prodloužení.
Místo výkonu práce: České Budějovice.
Jedná se o zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis vedoucí na e-mail: e-mail přes , bližší informace na tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?