- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a e-shopy. Aktuálně obsazujeme pozici:
Vedoucí provozu
Co od vás očekáváme:
prokazatelnou praxi na obdobné pozici
samostatnost v rozhodování, nacházení nových cest a řešení
dobré komunikační a organizační schopnosti
schopnost dotahovat věci do konce
organizační schopnosti
znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook, Internet)
Co je náplní práce:
nastavení, řízení a koordinace provozních procesů
stanovování provozních plánů a organizační
hodnocení technickoekonomických cílů, plnění plánů
řízení implementace nových technologií a postupů s cílem optimalizace procesu
koordinace řešení provozních a operativních problémů
sledování a vyhodnocování efektivity provozních procesů, návrhy na zlepšení jejich koordinace v rámci organizace
tvorba organizačních, provozních a pracovních řádů a dalších norem potřebných k řízení organizace
plánování a koordinace údržby a pravidelných servisních prohlídek a oprav
vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace
Co vám nabízíme:
zázemí zavedené a stabilní firmy
skvělý tým kolegů
auto a mobil i pro soukromé účely
plat od 50 000,– dle praxe a zkušeností
další motivace vázané na plnění obchodních a marketingových cílů
Kontakt
V případě vašeho zájmu o naši pozici nám neváhejte zaslat váš životopis na email: e-mail přes
Petr Kmošek – HR interim manažer
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?