- Plný úvazek
1. kontakt e-mailem: e-mail přes
Obchodní zástupce – Ostrava a okolí
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Rozšiřujeme náš tým v Ostravě. Právě teď hledáme pro naši pobočku samostatného a zodpovědného člověka se srdcem obchodníka, který svým zákazníkům v Ostravě a okolí doporučí kancelářské potřeby na míru.
Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby OZZ/OZP.
Náplň práce:
- Vašim hlavním cílem bude zvýšení tržního podílu prostřednictvím akvizice nových zákazníků ve svěřeném regionu.
- Každý váš pracovní den bude trochu jiný, záleží, jak si domluvíte schůzky se zákazníky. Mezi ty patří firmy a veřejné instituce z Ostravy a okolí.
- Na schůzkách zjišťujete potřeby a přání zákazníků a doporučujete jim vhodné věci z našeho sortimentu.
- Po schůzce zákazníkovi nachystáte nabídku, vše zanesete do naší CRM databáze a můžete se pustit do vyhledávání a získávání nových zákazníků.
- Na konci týdne je čas na pravidelný report vašemu nadřízenému.
Jaký je náš ideální obchodní zástupce/zástupkyně:
- Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
- Navíc je samostatný/á, rád/a se učí nové věci a cestuje. K tomu potřebuje řidičský průkaz skupiny B.
- Je komunikativní a snadno navazuje, udržuje a rozvíjí dlouhodobé obchodní vztahy.
- Umí to s počítačem, hlavně se sadou MS Office.
- Problémy řeší rychle a efektivně.
- Obchodní praxe výhodou, nikoliv však podmínkou. Důležitá je chuť se učit nové věci, cílevědomost a vytrvalost.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
- SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek.
- Jsme tým lidí, kteří se vzájemně doplňují a k pracovnímu i osobnímu růstu vám pomůže vedoucí minitýmu a obchodní asistentka.
- Poskytneme vám firemní automobil, notebook a mobilní telefon. Po zapracování vše i k osobnímu užívání.
- Plat dostanete vždy včas. Motivační mzdové ohodnocení odpovídající pracovní pozici, pracovnímu výkonu a výsledkům.
- 5 týdnů dovolené.
- Stravenkový paušál cca 2 100 Kč měsíčně (99 Kč / pracovní den).
- Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
- Volné víkendy a svátky.
- Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.
Zaujala vás pracovní nabídka? Pak již stačí jen zaslat životopis kontaktní osobě.
Personalistka – Lenka Prokešová, e-mail: e-mail přes



