- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
veřejného zdraví, vyhláška 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací
služby, vyhláška 107/2005 Sb., o školním stravování,
znalost práce na PC.
Předpokládaný nástup na vedoucí pracovní místo: od 1. září 2022 či dohodou
Plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě v platném znění novely nařízení vlády č. 531/2021 Sb. s účinností dnem
1. ledna 2022. (Platová třída 11, platový stupeň dle praxe, platové rozpětí od 22 980,–Kč do
33 790,–Kč). Celková mzda po zapracování (48 480,–Kč až 59 290,–Kč). Odměny u
samostatné školní jídelny 2 x do roka až 50 000,–Kč.
Prohlídka provozovny Školní jídelny, U Tří lvů 2b, České Budějovice pro uchazeče se bude konat: dne 13. 6. 2022 od 15:00 do 16:30 hod., dne 15. 6. 2022 od 15:00 do 16:30 hod.
Přihlášky včetně příloh doručte nejpozději do 17. 6. 2022 do 11.00 hodin na adresu: Statutární město České Budějovice, odbor školství a tělovýchovy, Lucie Lavičková,
nám. Přemysla Otakara II. 1/1, 370 92 České Budějovice. Rozhodující je razítko podatelny
Magistrátu města nebo datum osobního předání přihlášky v zalepené a označené obálce.
Obálku označte heslem „KONKURS – NEOTEVÍRAT – název jídelny“.
dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, 2. výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, případně ověřená kopie), 3. úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (např. maturitní vysvědčení, doklady o ukončení odborného studia), 4. průkazný doklad o celkovém průběhu zaměstnání rozhodném pro výkon pracovního místa ředitele/ky, v souladu s § 5 zákona č. 563/2004 Sb., potvrzený posledním
zaměstnavatelem. (Nedoloží-li uchazeč potvrzení potřebné délky praxe posledním
zaměstnavatelem, doloží potřebnou praxi potvrzením zaměstnavatele, u kterého
příslušnou praxi vykonával nebo úředně ověřenou pracovní smlouvou.), 5. lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu pracovního místa ředitele/ky školní jídelny (ne starší 3 měsíců),
6. koncepce rozvoje školní jídelny s vlastnoručním podpisem (max. 3 strany formátu A4),
okruh otázek pro tuto koncepci je na vyžádání v elektronickém formátu na e-mail přes , 7. souhlas s evidencí osobních údajů a žádost o vrácení poskytnutých dokladů.
8. Upozornění, že uchazeči mohou být hodnoceni i na základě jiného nástroje personálního výběru, než je řízený rozhovor podle § 5 odst. 1 vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisí ve znění pozdějších předpisů (tzv. doplňkové hodnocení), pokud bude v konkursu využito a jeho rámcový popis.
Ke konkursnímu řízení budou přijaty pouze přihlášky doložené kompletními doklady.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?