- 40 000 Kč
- Plný úvazek
A11 20/6/2017
Administrativní práce, asistent fakturace, příjem a zpracování objednávek (program Xenon a Pohoda), komunikace se zákazníky (telefon, mail), znalost PC (Outlook, Internet), příjemné vystupování, komunikativní schopnosti, práce v kolektivu, zaškolení, nástup ihned, dobrý zdravotní stav, dostupnost dopravy (autobus, vlak v místě, parkoviště), zaměstnanecké výhody. Po uplynutí zkušební doby prodlužujeme pracovní poměr automaticky.
Kontakt: telefonicky se předem domluvit (v době od 8 – 12 hod.), e-mailem zasílat životopisy, osobní schůzka po předchozí domluvě je možná na adrese Poříčí 1198, Frýdek-Místek v době od 8 – 12 hod.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.