Náplň práce:
- Spolupráce s oddělením prodeje na zpracování obchodních případů (technické řešení nabídek)
- Spolupráce s oddělením nákupu při zpracování objednávek (technické řešení poptávek)
- Spolupráce s oddělením nákupu při zpracování zahraničních objednávek
Požadujeme:
- SŠ/VŠ technické vzdělání
- komunikativní znalost AJ (po telefonu, e-mail)
- orientace v technické dokumentaci
- dobrá znalost práce na PC (Office365)
- znalost systému K2 výhodou
- samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup k řešení úkolů
- ŘP. sk B
Nabízíme:
- nástupní HM ve výši 30 000,– Kč měsíčně
- plně hrazené stravné ve výši 137 Kč za odpracovaný den
- zázemí stabilní společnosti s možností profesního růstu
- moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- možnost zahraničních cest
- více info na www.davon.cz
Datum nástupu: ihned
Váš strukturovaný životopis, prosím, zasílejte POUZE na uvedenou e-mailovou adresu i včetně vašeho telefonního čísla.
Jsme úspěšnou českou strojírenskou firmou, která vyvíjí a vyrábí těžební a stavební techniku již od r. 1994. Našim zákazníkům dodáváme jak samostatné stroje, tak zajišťujeme kompletní servis včetně náhradních dílů. Jsme si vědomi skutečnosti, že k našemu úspěchu přispívají především naši zaměstnanci, a proto hledáme kvalifikované pracovníky/pracovnice, kteří budou naši společnost dále rozvíjet, nyní na pozici: Technický referent pro obchod a nákup.