- Plný úvazek

• Vedení skladu, výpočet skladových cen, kontrola stavu skladu, vedení přijatého materiálu, sledování normativních spotřeb materiálu, vedení příjmu a výdeje materiálu na skladě, přijímání a vydávání faktur
• Kontrola cen při naskladňování + přeceňování
• Samostatné vedení a kontrola skladové evidence
• Vystavení faktur, příjemky, výdejky, …
• Správa pohledávek
• Inventury skladových zásob
• Vystavování příjmových a výdajových skladových dokladů
• Znalost fakturace a praxe v oboru alespoň 1 rok praxe s vystavováním faktur
a zadáváním přijatých faktur
• Znalost vybraných oblasti DPH týkající se vystavování daňových dokladů – tj. náležitosti daňových dokladů, datum uskutečnění zdanitelného plnění apod.
• znalost fakturace do států EU v cizích měnách – tj. dodání zboží do členských států EU a třetích zemí
• Evidence přijatých faktur – naskladňování zboží, znalost vybraných ustanoveni ZDP týkající nároku na odpočet DPH na vstupu vč. pořízení zboží z jiného členského státu
• Komunikace se zákazníky či dodavateli ohledně dokladů – tj. opravy, žádosti o daňové doklady apod. s ohledem na kontrolní hlášení kontrola správnosti údajů v zakázkách, práce a adresářem
• Zpracování úkonů Intrastat (celní výkazy)
Osobnostní předpoklady:
• Pečlivost, samostatnost, schopnost dlouhodobě a bez chyb vykonávat poměrně rutinní činnost
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?