- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
Zabezpečování příjmu žádostí o dávku náhradního výživného. Provádění formální a věcné
kontroly přijatých žádostí a všech doložených podkladů. Zavádění přijaté žádosti a všech
doložených podkladů do jednotného informačního sytému. Zpracovávání údajů potřebných
pro rozhodování o dávce. Vedení spisové dokumentace o dávce v souladu s platnými
obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy. Zabezpečování digitalizace přijaté žádosti a všech podkladů, které jsou součástí spisové dokumentace.
Kvalifikační a další požadavky:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
Znalost práce na PC (MS Office)
Komunikační schopnosti
Odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost.
Pracovní podmínky:
Platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
Pružná pracovní doba – plný úvazek
Předpokládaný nástup 15. prosince 2022
Pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu dlouhodobé pracovní neschopnosti, nejdéle
však na dobu 1 roku.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené
5 dní indispozičního volna (sick days)
1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
Stravenky
Příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
Odměny k životním a pracovním výročím.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením
názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 14. listopadu 2022 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Příbrami
KoP Kolín
Kutnohorská 39
280 02 Kolín
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?