- Plný úvazek
- péče o přidělený okruh zákazníků – sortiment ARG, ESG (trh náhr. dílů)
- zpracovávání zákaznických požadavků (objednávek), jejich integrace do
systému, distribuce spolupracujícím útvarům, subkontraktorům
- spolupráce s ostatními útvary společnosti ve všech evropských
závodech AGC – odd. plánování, logistiky, kvality atd.
- organizace dodávek zboží, vystavování dodacích dokladů, faktur a
dobropisů, jejich archivace
- dohled nad plněním objednávek ze strany subkontraktorů
- dohled nad výší skladových zásob
- správa dat v systému LOG2000, reporting
- zástup kolegyně na paralelní pozici v době její nepřítomnosti
Požadujeme:
- SŠ vzdělání, VŠ výhodou
- znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem na velmi
dobré úrovni
- velmi dobrá znalost práce na PC, zejména Excel
- řidičské oprávnění sk. B výhodou
- znalost dalšího cizího jazyka (např. FJ) velkou výhodou
- schopnost práce pod tlakem, schopnost zvládat stres
- organizační schopnosti, spolehlivost, iniciativu, odpovědnost
- velmi dobré analytické, systémové myšlení
- komunikativnost
Nabízíme:
- zajímavou, samostatnou a zodpovědnou práci ve významné výrobní
společnosti
- nadstandardní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, Sick-days, 13.
a 14. plat, příspěvky na penzijní a životní pojištění, volné čerpání příspěvků
na kulturní a zdravotní potřeby aj.)
- možnost vzdělávání a profesního růstu
- pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení prac.
poměru/převedení na neurčito
V případě Vašeho zájmu zašlete životopis, nebo nás navštivte na adrese Mikoláše Alše 2098/6, 434 01 Most. Tel: zobrazit tel. číslo
Přehled všech volných pozic naleznete na www.manmark.cz