- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Společnost ČEGAN s.r.o. hledá aktivního obchodního zástupce pro region Čechy.
Obchodní duch s orientací na výsledky je přesně to, co od nového kolegy potřebujeme. Pokud již máte zkušenosti s jednáním se zákazníky a prostředí obchodu vám není cizí, tak se nám neváhejte ozvat.
Výše provizí záleží pouze na Vás a auto k soukromým účelům samozřejmostí :)
Těšíme se na Vaše CV!
* prezentace technických výrobků (dveřního kování Holar)
* péče o stávající klienty – budování obchodní sítě a utužování existujících obchodních vztahů
* akvizice nových zákazníků (vyhledávání nových obchodních a distribučních příležitostí)
* zaškolování navazujících distributorů, produktově-technické poradenství
* péče o prezentaci na prodejnách v přiděleném regionu (tiskové propagační materiály, vzorové panely, vzorky)
* kontrola plynulosti dodávek objednaného zboží a spokojenosti zákazníka, případná koordinace neshod
* reporting, měsíční, kvartální a roční vyhodnocování plnění obchodního plánu a obchodních cílů
* min. středoškolské vzdělání
* zkušenosti s vedením jednání s obchodními partnery
* orientace na výsledky, proaktivita
* komunikativnost a silnou orientaci na zákazníka
* samostatnost ve své činnosti a při rozhodování
* platné řidičské oprávnění sk. B
* základy AJ, NJ vítány
* fix: 40 – 45.000 Kč + procenta z obratu oddělení
* zázemí stabilní rodinné společnosti
* služební vůz i pro soukromé účely + služební telefon
* 25 dní dovolené
* akce pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
* odměny k pracovnímu a životnímu výročí (jiné životní události)
* náborový příspěvek až 20.000 Kč (pouze když se uchazeč přihlásí sám na inzerát, NE při samotném oslovení HR oddělením)
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: account manager, obchodní zástupce, obchodník, sales manager, obchodní manažer, obchodní referent, technicko-obchodní zástupce, práce v obchodě, práce v Jihlavě, sales product manager, product manager, obchodní asistent…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?