- 36 000 – 54 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Společnost TVD byla založena 4.12.1989 jako Technické výrobní družstvo Slavičín. V prvopočátku vycházela z obchodní a stavební činnosti a zpracování dřeva. Následně se začala rozvíjet a reagovat na požadavky ze stran zákazníků.
Metodické řízení všech expedic hotových výrobků včetně aktivní spolupráce s oddělením výroby, plánování a
dopravy
Řízení skladů rozpracované výroby – kontrola KPI stanovených vedením firmy (obrátkovost zásob rozpracované
výroby, FIFO …)
Standardizace obalové techniky, palet a kontejnerů užívaných v interní dopravě
Spolupráce s výrobními mistry při kontrole zaskladňování a vyskladňování dílů
Kontrola všech regálových systémů ve firmě včetně zajišťování jejich revizí
Průběžné analýzy činnosti skladníků včetně monitoringu využití manipulační techniky
Návrhy na optimalizaci materiálových toků
SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na logistiku /event. průmyslové inženýrství/ a s praxí v oboru.
Znalost práce na PC (zejm. aplikace řady MS-Office)
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Nebát se být kreativní a umět najít řešení buď individuálně nebo při práci v týmu
Možnost seberealizace a profesního rozvoje v rámci oddělení či celé firmy
Příležitost tvořit a podílet se na zajímavých projektech
Zázemí stabilní prosperující české společnosti
13. plat dle výsledků hospodaření firmy
5 týdnů dovolené
Věrnostní odměny za odpracované roky
Motivační příspěvek za získání nového zaměstnance
Příspěvek na stravování
Příspěvek na penzijní připojištění
Osobní konta ze sociálního fondu, bonusový program (např. zvýhodněné mobilní tarify)
Vlastní rekreační zařízení, firemní kulturní a sportovní akce
Bezúročné návratné půjčky ze sociálního fondu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?