- Plný úvazek
Hledáš svoji první pracovní příležitost, nebo máš už nějakou zkušenost z call centra? Pak hledáme právě tebe. Hledáme pracovníky do zákaznického servisu přední světové banky.
Jedná se o práci vhodnou i pro čerstvé absolventy, kteří mají zájem působit v atraktivní oboru bankovnictví.
Co požadujeme?
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Proklientský přístup
- Chuť učit se novým věcem
- Uživatelskou znalost práce na PC
- Výbornou znalost českého jazyka – musí být úroveň rodilého mluvčího
- angličtinu na dobré komunikativní úrovni
- Časovou flexibilitu – ochotu pracovat na směny – včetně víkendů i nočních směn
Dostaneš intenzivní tréning v počátku a průběžně se budeš dále učit a zdokonalovat.
Co budeš dělat?
- Pracovat ve fajn kolektivu většinou mladých lidí, nadšených pro svoji práci a kolektiv.
- Pečovat o stávající klienty banky na zákaznické lince- jedná se o klienty volající do banky, ne aktivní telemarketing.
- Zjišťování potřeb klientů a komplexní řešení jejich dotazů
- Aktualizovat klientská data a informace v interních systémech
- Aktivně nabízet vhodných bankovních produktů stávajícím klientům banky
Nabízíme
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Dlouhodobé zaměstnání s možností dalšího profesního rozvoje
- Práci na hlavní pracovní poměr na plný úvazek
- Nadstandardní finanční ohodnocení
- Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů
- Otevřené a příjemné pracovní prostředí
- Odborná interní a externí školení
- Krásné pracovní prostředí v blízkosti centra s výbornou dostupností MHD.