- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Řízení svěřených zakázek (ostraha/úklid), kontrola výkonu služby a kvality úklidu, osobní dohled nad výkonem pracovníků ostrahy a úklidu. Budete osobně navštěvovat objekty našich klientů v rámci svěřeného regionu. Jedná se především o práci v terénu. Vaší náplní práce bude zejména řešení otázek personalistiky (nábory zaměstnanců ostrahy a úklidu, řešení zástupů jednotlivých zaměstnanců z důvodu PN a podobně) včetně zácviku a zaškolování nových i stávajících pracovníků, vedení související agendy jako například plánování směn v obou segmentech, zpracování základních podkladů pro mzdy. Další složkou pracovní náplně je komunikace se zákazníky, reakce na jejich požadavky, vyhledávání rizik na jednotlivých zakázkách a jejich odstraňování, optimalizace služeb ve směru k zákazníkům. Vedoucí pozice s přímou osobní odpovědností i zajímavým motivačním systémem.
Místo výkonu práce: České Budějovice (Jihočeský kraj)
Pobočka naší společnosti se nachází v Českých Budějovicích. Jako provozní manažer ostrahy se budete pohybovat v rámci výkonu práce po celém regionu.
Výhodou je:
manažerská praxe v uvedeném oboru
vedení kolektivu
zkušenosti s náborem pracovníků (HR)
znalost přípravy podkladů pro mzdy
Potřebné doklady:
čistý trestní rejstřík
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?