- 50 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První novinová společnost a.s. (PNS) patří mezi největší distributory tisku v Česku. Každý den doručuje noviny a časopisy na tisíce prodejních míst po celé republice. Kromě distribuce tiskovin poskytuje také služby v oblasti předplatného a logistiky, čímž zajišťuje, že se informace rychle a efektivně dostanou k českým čtenářům.
Jste schopný organizátor, který i za krizové situace vše zvládne s chladnou hlavou?
ANO? Pak hledáme právě Vás… vyzrálou osobnost se smyslem pro zodpovědnost, která zvládne ukočírovat distribuci ve svěřeném okrese .
Jaká práce na Vás čeká?
● dostanete na starosti svěřený tým koordinátorů a doručovatelů
● budete zajišťovat, aby byl Váš region obsazen šikovnými doručovateli
● zajistíte správné zaškolení týmu, budete dohlížet na jejich práci a denně s nimi komunikovat
● budete pracovat na počítači v MS office i v interních systémech
● nemine Vás ani vyhodnocování efektivity distribuce, analýzy a reporty
Požadujeme
● máte alespoň částečně zkušenosti s vedením lidí
● máte organizační talent a jste spolehlivý/á, časově flexibilní a samostatný/á
● vlastníte řidičský průkaz sk. B
● jste komunikativní a máte přátelské vystupování
● práce na počítači pro Vás není problém (MS Office - Word, Excel, interní program)
● zvládáte stres a při prvním problému se nehroutíte
Nabízíme
● dlouhodobé a stabilní zaměstnání na HPP
● nabízíme 25 dní dovolené a 2 sick days, kartu Multisport benefit, zvýhodněné O2 tarify, příspěvek na penzijní pojištění, zvýhodněný nákup tiskovin, dotované stravné, slevy na nákupy u našich partnerů a další benefity
● táhneme tu za jeden provaz, vzájemně si poskytujeme podporu, kvalitní zaučení je tedy základ
● místo práce: Šedesátá 7015, 760 01 Zlín
● nástup možný dohodou
Zaujala Vás naše nabídka? POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS…
… a staňte se součástí našeho týmu!!!
Těšíme se na Vás
Náborové oddělení
První novinová společnost a.s.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.