- 40 000 – 59 996 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme XXXLutz nábytek, síť prodejen nábytku a bytových doplňků XXXLutz a KIKA. Nejsme jen prodejna s nábytkem. Spoluvytváříme zákazníkům domov, prostor k žití. A to je odpovědnost i radost. Chceme, aby byl nákup u nás pohodovým zážitkem jak pro zákazníka, tak pro celý náš tým. Lidé se k nám vrací nejen pro výrobky a servis, ale hlavně pro úsměv a pohodovou atmosféru. Jsme inovativní. Náš sortiment vybíráme tak, abychom zákazníkům dávali nový impuls a neúnavně ho inspirovali aktuálními trendy.
Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň vedoucí/m pokladní/m prodejny Möbelix v Jihlavě
O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš také na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Administrativou strávíš 80% Tvého času, 20% na pokladně. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace.
O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor i pokladny a připravovat podklady pro mzdy.
O němčině: Stačí, když se domluvíš na základní úrovni, vše ostatní se naučíš. Nic to není.
O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Dvakrát do měsíce na Tebe vyjde směna o víkendu, ale za to si můžeš vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihneš.
POŽADAVKY
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
Rád(a) jednáš s lidmi a máš teamového ducha.
Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu.
Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní.
S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech.
Smysl pro humor určitě zúročíš.
NABÍZÍME
CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?
Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
Propracovaný systém školení.
Káva zdarma, teambuildingové akce a zaměstnanecké slevy jsou jen malou ochutnávkou benefitů, na které se můžeš těšit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?