- Plný úvazek
Očekáváme:
- výborné komunikační schopnosti a schopnost jasného a strukturovaného sdělení
- příjemné vystupování
- empatii, orientaci v oblasti zákaznické péče a prodeje
- vstřícný postoj k potřebám zákazníků
- spolehlivost, pečlivost, pohotovost, zaměření na výkon
- organizační schopnosti a umění efektivního delegování práce
- kultivovaný písemný i ústní projev v českém jazyce
Náplň práce:
- budování, vedení a motivace týmu telefonních operátorů (cca 15–20 osob)
- zodpovědnost za provozní a prodejní výsledky svěřeného týmu
- hodnocení hovorů, analýzy, online náslechy, zpětné vazby, koučování
- nastavování akčních plánů
- řešení provozních a produktových dotazů
- příprava tréninků ve spolupráci s vedoucími
- pravidelný reporting
Požadujeme:
- prokazatelná praxe z oblasti call centra/zákaznického centra-alespoň jeden rok
- praxi v řízení prodejních projektů výhodou
- zkušenosti s vedením týmu
- analytické a organizační schopnosti
- proaktivita
- zvládání stresových situací a flexibilita
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- velmi dobrá znalost práce na PC (vč. MS Excel)
Nabízíme:
- zodpovědnou práci s vysokou mírou samostatnosti a seberealizace
- zázemí rozvíjející se společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- přátelský a vstřícný pracovní kolektiv, moderní pracovní prostředí
- pestré zaměstnanecké benefity