- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste-li profesionál v podnikové ekonomice a máte drive posouvat společnost kupředu, hledáme právě Vás. Pokud Vás láká změna a potřebujete k práci velice příjemné prostředí, pak Vám jej nabídne špičkový hotelový rezort. Čeká na Vás nejen spoustu nových zkušeností, milý personál, ale také nádherná okolní příroda. Na pozici finančního manažera Vás budete odpovědní i za vedení týmu údržby areálu a okolí, takže kromě kontroly cash flow se dozvíte i něco nového o ochraně přírody a krajiny. Věříme, že práce se stane Vaší každodenní radostí.
- Vedení týmu finančního oddělení a údržby a jejich kontrola.
- Účast porad s vedením společnosti a s pracovníky oddělení.
- Vyhotovení ročního finančního plánu po měsících s kontrolou jeho dodržování a vyhodnocení.
- Vyhotovení ročního investičního plánu po měsících s kontrolou jeho dodržování a vyhodnocení.
- Kontrola cash flow.
- Tvorba rezerv.
- Návrhy opatření při nepříznivém vývoji finanční situace v podniku A k nápravě nežádoucího mzdového vývoje.
- Zajištění sestavení roční účetní závěrky a návrh na rozdělení zisku.
- Tvorba výkazů o čerpání investičních a neinvestičních dotací a podklady pro finanční zúčtování se státním rozpočtem.
- Správa, evidenci a efektivní vymáhání pohledávek.
- Práce s úvěrovými smlouvami, pojištěním majetku a odpovědnosti za škodu.
- Organizace a vyhodnocení inventarizací.
- Aktualizace určeného majetku.
- Zpracovaní dlouhodobé koncepce rozvoje podniku, plánu investic, plánu údržby a oprav movitého a nemovitého majetku.
- Organizace zpracování projektové dokumentace včetně rozpočtů a harmonogramů investiční akce.
- Aktivní zjišťování a předjednávání možnosti dotačních titulů za účelem spoluúčasti
na úhradě investičních akcí.
- Administrace jednotlivých investiční akcí, ukládat a vést evidenci projektů, předávat a přebírat investiční akce, organizovat kontrolní dny.
- Zpracování dokumentace jednotlivých investičních akcí pro stavební řízení, řízení
s Památkovým úřadem a SCHKOJ.
- Provoz a kontrola technického stavu areálu.
- Kontrola energetické činnosti podniku ve spotřebě a prodeji.
- Dodržování zásad ekologie při zabezpečení provozu podniku.
- Veškerou činnost v oblasti BOZP a PO.
- VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Praxe na pozici Finančního ředitele či Finančního manažera alespoň 5 let, zkušenosti z veřejnými zakázkami výhodou.
- Vynikající znalost účetní problematiky, znalost controllingových nástrojů, zkušenosti s řízením finančních toků společnosti.
- Znalost daňové problematiky.
- Znalost stavebního zákona, památkového zákona zákona o ochraně přírody a krajiny výhodou.
- Zkušenost s vedením lidí.
- Silná ambiciózní a iniciativní osobnost, která má plnou hlavu nápadů.
- Dobrá znalost Excelu.
- Analytické a koncepční myšlení, dotahování činností a projektů.
- Velmi motivující finanční ohodnocení.
- Pracovní nástroje: notebook, mobilní telefon.
- Možnost home office po domluvě po zkušební době a po plném zaškolení, pochopení kultury firmy.
- Příspěvek na penzijní připojištění, na kulturu, dovolenou apod.
- Příspěvek na bydlení - velmi příznivý.
- Placené studijní volno a částečná finanční podporu, např. MBA.
- Příjemný kolektiv a krásná příroda, které jinde nenajdete.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?