- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Kontakt: Háseová Rita, tel.: 771 142 067, e-mail: e-mail přes
" minimálně 3 roky praxi v oblasti finančního řízení,
" SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření,
" analytické dovednosti,
" proaktivní a schopnost pracovat samostatně,
" dobré komunikační a prezentační schopnosti,
" znalost MS Office je samozřejmostí (Word, Excel),
" znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni,
" trestní a morální bezúhonnost.
Před dalším zájemci budete ve výhodě, pokud:
" máte zkušenosti s realizací projektů velkou výhodou,
" máte zkušenosti s přípravou či kontrolou výběrových řízení dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek či dle pravidel jednotlivých operačních programů.
Vaše náplň práce
" stanovování finanční strategie, finančního rozpočtu,
" práce s rozpočtem projektů, průběžné úpravy, sledování čerpání a finanční řízení jednotlivých projektů, sestavování finančních zpráv,
" supervize a řízení dalších souvisejících finančních a administrativních procesů,
" komunikace a spolupráce s poskytovateli dotací, manažery projektů a členy realizačního týmu,
" spolupráce při realizaci výběrových řízení souvisejících s projekty,
" dohlíží na plnění podmínek poskytovatele z hlediska finančního,
" příprava podkladů pro jednání s ostatními partnery projektu.
" zaměstnanecký poměr nebo spolupráci na živnostenský lis,
" zázemí rozvíjející se veřejné výzkumné instituce,
" možnost dalšího profesního růstu,
" nástup možný ihned,
" 5 týdnů dovolené,
" příspěvek na stravování
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?