Spolupracovník oddělení Koordinace

Německo

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ARCOS FM CZ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2) ,
Německý jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

ARCOS FM CZ s.r.o.

Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku a na Slovensku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.

O nás

Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku a na Slovensku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.

Die Saller Gruppe ist ein internationaler Immobilienentwickler, der seit über 30 Jahren erfolgreich Gewerbeimmobilien wie Einkaufszentren und Fachmarktzentren plant, baut, vermietet und verwaltet. Unser Erfolg basiert auf der Arbeit von über 300 Mitarbeitern in Deutschland, Tschechien, Polen und der Slowakei. Vor allem ihrer Professionalität ist es zu verdanken, dass wir stetig wachsen und unseren Mietern ein verlässlicher Partner sind.

Náplň práce:

Firemní centrála v Německu (Weimar-Legefeld) hledá Koordinátora/Koordinátorku.

 

Probuďte v sobě vášeň pro reality a staňte se součástí úspěšné mezinárodní společnosti!“

Jako skutečný odborník v organizaci a komunikaci zajistíte úspěšný chod našich specializovaných oddělení v "back office"!

Die Firmenzentrale in Deutschland (Weimar-Legefeld) sucht einen Koordinator.

„Wecken Sie Ihre Leidenschaft für die Realität und werden Sie Teil eines erfolgreichen internationalen Unternehmens!“

Als echter Experte für Organisation und Kommunikation sorgen Sie für den erfolgreichen Betrieb unserer Fachabteilungen im „Backoffice“!

Čekají Vás zajímavé projekty:

  • Stanete se spojovacím článkem mezi kolegy v ČR/SR a vedením společnosti v Německu ve všech otázkách týkajících se aktuálních projektů a procesů v Česku a na Slovensku
  • Řízení meziresortních pracovních procesů
  • Budete podporou a koučem kolegů při zavádění nových procesů a optimalizací
  • Kontrola plnění úkolů, dodržování lhůt a další rozvoj firemních aktivit
  • Kontrola správnosti údajů ve smlouvách (např. nájemních, kupních, servisních)
  • Tvorba reportů pro vedení společnosti

Was erwartet Sie:

  • Sie fungieren als Bindeglied zwischen den Kollegen in Tschechien/der Slowakei und der Unternehmensleitung in Deutschland in allen Fragen rund um aktuelle Projekte und Prozesse in Tschechien und der Slowakei.
  • Management abteilungsübergreifender Arbeitsprozesse
  • Du unterstützt und coachst Kollegen bei der Implementierung neuer Prozesse und Optimierungen
  • Kontrolle der Aufgabenerfüllung, Termineinhaltung und Weiterentwicklung der Unternehmensaktivitäten
  • Überprüfung der Richtigkeit von Daten in Verträgen (z. B. Miet-, Kauf-, Dienstleistungsverträgen)
  • Erstellen von Berichten für die Unternehmensleitung

Kromě vášně pro reality očekáváme/Neben der Leidenschaft für Immobilien erwarten wir:

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání v oblasti obchodu, ekonomie či srovnatelné vzdělání
  • Asertivita a flexibilita
  • Vysoká angažovanost, schopnost prosadit se a flexibilita
  • Analytické a organizační schopnosti, pečlivost, rychlé porozumění
  • Dobrá jazyková vybavenost v německém jazyce, čeština je výhodou (ne podmínkou)
  • Dobrá znalost programů Microsoft Office (především Excel)
  • Ochota podnikat služební cesty

 

  • Abgeschlossene Schul-/Hochschulausbildung im wirtschaftswissenschaftlichen Bereich oder eine vergleichbare Ausbildung
  • Durchsetzungsvermögen und Flexibilität
  • Hohe Einsatzbereitschaft, Durchsetzungsvermögen und Flexibilität
  • Analytische und organisatorische Fähigkeiten, Sorgfalt, schnelle Auffassungsgabe
  • Gute Sprachkenntnisse in Deutsch, Tschechisch sind von Vorteil (keine Voraussetzung)
  • Gute Kenntnisse der Microsoft Office-Programme (insbesondere Excel)
  • Bereitschaft zu Geschäftsreisen

Co Vám můžeme nabídnout/was wir bieten:

  • Zázemí neustále rostoucí společnosti a moderní pracovní prostředí
  • různé benefity a příspěvky
  • Onboarding a další rozvoj
  • Možnost ubytování ve firemních bytech a bezplatné parkoviště
  • Ochrana zdraví na pracovišti atd.

 

  • Der Hintergrund eines stetig wachsenden Unternehmens und eines modernen Arbeitsumfelds
  • verschiedene Leistungen und Beiträge
  • Onboarding und Weiterentwicklung
  • Möglichkeit zur Unterbringung in Firmenwohnungen und kostenlose Parkplätze
  • Arbeitsschutz etc.

Vzbudili jsme Váš zájem? Pak neváhejte a zašlete nám životopis v německém jazyce.

Více o skupině Saller se dozvíte na www.saller-bau.com

Haben wir Ihr Interesse geweckt? Dann senden Sie uns gerne Ihren Lebenslauf in deutscher Sprache.

Mehr über die Saller-Gruppe erfahren Sie unter www.saller-bau.com

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na sport
  • Možnost parkování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

aktuální zájem
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT