- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme uchazeče na pozici " Inženýr / ka kvality- zákazníci " pro společnost Kiekert-CS, s.r.o., která již po desetiletí patří mezi výrobce automobilových technologií. Již více než 100 let je firma Kiekert významným partnerem automobilového průmyslu na všech kontinentech. Jako firma s vlastním vývojem a tvůrce většiny vynálezů v oblasti zámkových systémů pro automobily je Kiekert vůdcem v oblasti inovací a významným partnerem každého výrobce automobilů.“
Pracovní náplň: Sledovat kvalitu výrobků – vést statistiku jejich výsledků a zavádět, sledovat a vyhodnocovat nápravná opatření a podávat návrhy na zlepšení výrobního procesu, zpracování interních reklamací, spolupráce s ostatními odděleními v projektových týmech, koordinovat a provádět všechna opatření k zabezpečení kvality, projektů přidělených tomuto místu dle předem zadaných termínů. Provádět dohled nad výrobními aktivitami. Provádět kontrolní práce. Provádět pravidelné audity výrobních linek. Připravovat podklady pro interní a externí audity
Nabízíme: perspektivní práce ve firmě se zahraniční účastí, odborný růst, zajímavé finanční ohodnocení, lákavé firemní benefity – závodní stravování, penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, nástup možný ihned
V případě zájmu:
zašlete Váš profesní životopis na email: e-mail přes , popř. nás kontaktujte na tel. čísle: zobrazit tel. číslo , nebo nás navštivte v náborovém centru, 1. patro OC GRAND, Nám. republiky 1400, 530 02 Pardubice
Zasláním životopisu společnosti SMART Career s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování svých osobních údajů a jejich uchování v databázi společnosti v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, za účelem získání zaměstnání a to na dobu do odvolání Vašeho souhlasu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?