- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Naším klientem je stabilní nestátní sociální zařízení, sídlící v Terezíně. Do současného pracovního týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pracovní pozici všeobecné/praktické sestry.
Aktivně hledáte zaměstnání, nebo zvažujete jeho změnu?
Zareagujte na tuto nabídku, zašlete alespoň kontakty na Vás, a můžeme si nezávazně popovídat o možnostech Vaší nové práce.
Tato pracovní pozice je vhodná jak pro čerstvé absolventky / absolventy SŠ/VŠ zdravotního zaměření, obor všeobecná / praktická sestra, tak i pro sestry s praxí. U kandidátů mimo EU jsou potřeba aprobační zkoušky.
Nabízíme zajímavou flexibilitu v plánování směn, velikosti pracovního úvazku apod.
Pracovní pozice je vhodná pro sestry, které láká kariérní růst a vedení vlastního týmu, nebo prohlubování svých profesních znalostí pomocí kurzů hrazených zaměstnavatelem.
Zareagujte, rádi si s Vámi o možnosti práce popovídáme.
- zajištění komplexní základní nebo specializované zdravotně-ošetřovatelské péče o klienty
- příprava a podávání léků, provádění odborných úkonů - převazy, odběry a vedení dokumentace
- odpovídající SŠ/VŠ vzdělání zdravotního směru + odbornou způsobilost dle zákona č. 96/2004 Sb. + u kandidátů mimo EU absolvované aprobační zkoušky
- osobnost s příjemným, vstřícným, laskavým vystupováním a s pozitivním vztahem k seniorům
- aktivní chuť pomáhat a pečovat o druhé
- zodpovědnou, spolehlivou, trpělivou loajální a empatickou osobnost
- nástup možný IHNED nebo dle dohody
- hlavní pracovní poměr v dobře fungujícím nestátním sociálním zařízení v Terezíně
- smysluplnou práci v hezkém a moderním pracovním prostředí
- velice dobrý tým kolegů a nadřízených, velmi slušné zacházení
- velmi dobré mzdové podmínky: 39-42 000 Kč hrubého
- náborový příspěvek 80 000 Kč, vyplácený dle interních pravidel společnosti
- velmi široké spektrum benefitů - 5 týdnů dovolené, příplatky, bonusy a odměny, dotované stravování, mobilní tarify, léky, poukázky na volný čas, kulturu, den volna na narozeniny, den volna prvňáčka, dětská skupina apod.
- možnost seberealizace + jistotu dlouhodobé, stabilní a dobré práce
- služby v rámci dohodnutého harmonogramu, s přihlédnutím k potřebám zaměstnance (12 h směny ranní 7-19, noční 19-7, možnost zkrácených úvazků - 0,5, 0,75 apod., vše dle konkrétní domluvy)
- nástup možný IHNED, nebo dle dohody
Pokud nemáte životopis, nebo ho nechcete v reakci zasílat, případně máte problém s jeho zasláním, stačí nám u této pracovní pozice i pouhé zaslání kontaktů na Vás (jméno, telefon, email). Rádi Vás budeme zpětně kontaktovat.
Váš případný životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.