- 42 000 Kč
- Plný úvazek
Recepce
Pracoviště: Vestec u Prahy
Biotechnologický ústav AV ČR, v. v. i.
Počet míst: 2
Směnnost: (PO-PÁ 7:00–16:30)
Pracovní úvazek: zkrácený, plný
Nástup ihned.
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP)
Náplň práce: Náplň práce: ohlašování návštěv, vedení knihy návštěv a vydávání návštěvnické propustky. Přepojování a vyřizování telefonátů a poskytování všeobecných informací o společnosti. Zodpovědnost za chod recepce, drobné administrativní práce, obsluha bezpečnostního systému. Prosíme, nechoďte na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází.
tel.: zobrazit tel. číslo , popřípadě zaslat životopis na e-mail e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.