- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Zákaznický servis s NJ a AJ - Plzeň
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Chcete nastartovat svoji kariéru v zaběhlé americké firmě? Pro menší kancelář s příjemným kolektivem hledáme mladého a perspektivní člověka, který dokáže komunikovat s němčině a angličtině a hravě si poradí se zpracováním objednávek! Nemine Vás motivační platové ohodnocení.
Vaší náplní bude:
- přijímat a zpracovávat objednávky zákazníků
- komunikovat se zákazníky zejména po telefonu, popřípadě osobně
- správně evidovat informace o zákaznících
- připravovat reporty
- vyřizovat reklamace
- shromažďovat informace o prodejních výsledcích
- vystavovat faktury a dobropisy
POŽADAVKY:
- minimálně SŠ vzdělání (ekonomické výhodou)
- zkušenosti s administrativní činností
- pokročilá znalost němčiny
- komunikativní znalost angličtiny
- dobré počítačové znalosti MS Office
- analytický a organizovaný přístup
BENEFITY:
- 2 dny dovolené navíc
- stabilní finanční ohodnocení
- bonusový finanční systém vyplácený měsíčně
- jazykové a profesní vzdělání
- možnosti mobility ve firmě
- velmi přátelská atmosféra