- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Na nabízené pozici budete zodpovědní za:
přípravu testů
exekuci testů
spolupráci na přípravě testovacích dat
požadavky na testovací prostředí
užívání a optimalizace testovacích nástrojů
reporting test manažerovi a projektovému managementu
Jaký profesní profil požadujeme:
vysokoškolské/středoškolské vzdělání
min. 3 měsíce praxe v testingu
znalost metodiky testování
znalost SQL/práce s databázemi, schopnost orientovat se v logu
schopnost se zorientovat v novém, neznámém prostředí a začít fungovat v dané pozici, samostatnost, adaptabilita a flexibilita
chtít se učit a zdokonalovat
organizační a komunikační schopnosti / – schopnost komunikovat s IT i obchodními jednotkami banky
znalost anglického jazyka na úrovni potřebné pro výkon pozice
Výhodou:
znalost procesů vývoje SW
znalost nástrojů na podporu testování (HP QC, JIRA)
zkušenost z prostředí IT vývoje bankovních produktů
Nabízíme Vám:
Práci formou kontraktu
odpovídající finanční ohodnocení
místo pracoviště – Praha

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.