- 35 000 – 36 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste zkušeným lídrem, který je připraven na novou výzvu? Bije vaše srdce pro strojírenskou a preferujete atmosféru menšího podniku s dobrou atmosférou? Není vám cizí oblast zpracování plechů a sváření? Výborně! Pošlete mi své CV a využijte jedinečnou příležitost stát se cenným článkem výrobní společnosti jako:
VÝROBNÍ ŘEDITEL S AUTEM (60-72.000 KČ)
* zodpovědnost za výrobní proces od začátku až do konce
* koordinace oddělení údržby, konstrukce a nákupu
* dohled nad plněním výrobního plánu a jeho nastavení
* optimalizace stávajících výrobních procesů a výrobních nákladů
* vedení, hodnocení a motivace 15členného výrobního týmu
* komunikace napříč společností
* reporting vedení společnost
* vzdělání technického směru
* praxi s vedením výroby ve strojírenské společnosti
* orientaci v problematice sváření a zpracování plechů - velkou výhodou!
* znalost cizích jazyků - pouze výhodou
* dobrou znalost ISO norem
* rozhodnou osobnost, které nepodlehne stresu
* schopnost rozhodovat a dotahovat věci do konce
* 25 dní dovolené + zdravotní volna
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravu
* služební auto i k soukromým účelům
* vedení malého týmu v příjemné atmosféře
* možnost stát se součástí TOP managementy
* moderní technologie
* lokalitu: okres Blansko
* nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?