O nás
Pro našeho klienta, českou IT firmu, která více než 25 let implementuje a spravuje podnikové informační systémy pro své klienty v ČR i zahraničí, hledáme pro rozšíření týmu v Praze vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Konzultant/ka pro ERP-finance a účetnictví
Náplň práce:
- Odborné poradenství a podpora uživatelů ERP systému v této oblasti.
- Spolupráce na implementaci ERP informačního systému Oracle JD Edwards, Oracle EBS nebo Oracle Cloud ERP se zaměřením na účetnictví a finance u klientů.
Vaše klíčové zodpovědnosti budou:
- Školení zákazníků v oblasti finančních modulů ERP systému.
- Analýza a návrh procesních řešení v oblasti účetnictví a financí.
- Doporučení optimálního využití aplikace k pokrytí podnikových procesů.
- Úpravy aplikace dle požadavků zákazníků.
- Import a zpracování účetních a finančních dat v rámci ERP systému.
Co od Vás očekáváme:
- Znalost procesů v oblasti účetnictví a financí v souladu s platnou legislativou České republiky.
- Zkušenost s podnikovými informačními systémy v oblasti účetnictví a financí.
- Komunikativní znalost anglického jazyka (prezentace a školení probíhají i v angličtině).
- Silné analytické a konzultační schopnosti – pravidelná komunikace se zákazníky a poskytování odborného poradenství.
- Komunikativnost a pro-klientský přístup
Výhodou je:
- Praktická zkušenost s ERP systémy využívanými v České republice (SAP, Microsoft, Helios, K2, Pohoda) nebo znalost Oracle JD Edwards EnterpriseOne, Oracle EBS nebo Oracle ERP Cloud.
- Znalost SQL a práce s databázemi.
- Orientace v mezinárodních účetních standardech (IFRS, GAAP).
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr v moderní technologické společnosti sledující aktuální trendy v oblasti informačních a komunikačních technologií.
- Možnost spolupráce s experty v oboru a příležitost pro kariérní růst.
- Odpovídající finanční ohodnocení a možnost profesního rozvoje.
- Účast na zajímavých projektech pro významné korporátní zákazníky.
Benefity:
- 25 dní dovolené
- Pružná pracovní doba a možnost home office
- Služební telefon a notebook
- Stravenky a další zaměstnanecké výhody
- Možnost vzdělávání a certifikace v oblasti ERP
Místo výkonu práce: Praha – Karlín (Futurama Business Park, u stanice metra „Invalidovna“).
Benefity
- Práce z domova
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí