Konzultant/-Ka Pro Erp -Finance A Účetnictví

Praha
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Pro našeho klienta, českou IT firmu, která více než 25 let implementuje a spravuje podnikové informační systémy pro své klienty v ČR i zahraničí, hledáme pro rozšíření týmu v Praze vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Konzultant/ka pro ERP-finance a účetnictví 

Náplň práce:

  • Odborné poradenství a podpora uživatelů ERP systému v této oblasti.
  • Spolupráce na implementaci ERP informačního systému Oracle JD Edwards, Oracle EBS nebo Oracle Cloud ERP se zaměřením na účetnictví a finance u klientů.

Vaše klíčové zodpovědnosti budou:

  • Školení zákazníků v oblasti finančních modulů ERP systému.
  • Analýza a návrh procesních řešení v oblasti účetnictví a financí.
  • Doporučení optimálního využití aplikace k pokrytí podnikových procesů.
  • Úpravy aplikace dle požadavků zákazníků.
  • Import a zpracování účetních a finančních dat v rámci ERP systému.
     

Co od Vás očekáváme:

  • Znalost procesů v oblasti účetnictví a financí v souladu s platnou legislativou České republiky.
  • Zkušenost s podnikovými informačními systémy v oblasti účetnictví a financí.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka (prezentace a školení probíhají i v angličtině).
  • Silné analytické a konzultační schopnosti – pravidelná komunikace se zákazníky a poskytování odborného poradenství.
  • Komunikativnost a pro-klientský přístup

Výhodou je:

  • Praktická zkušenost s ERP systémy využívanými v České republice (SAP, Microsoft, Helios, K2, Pohoda) nebo znalost Oracle JD Edwards EnterpriseOne, Oracle EBS nebo Oracle ERP Cloud.
  • Znalost SQL a práce s databázemi.
  • Orientace v mezinárodních účetních standardech (IFRS, GAAP).

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr v moderní technologické společnosti sledující aktuální trendy v oblasti informačních a komunikačních technologií.
  • Možnost spolupráce s experty v oboru a příležitost pro kariérní růst.
  • Odpovídající finanční ohodnocení a možnost profesního rozvoje.
  • Účast na zajímavých projektech pro významné korporátní zákazníky.

Benefity:

  • 25 dní dovolené
  • Pružná pracovní doba a možnost home office
  • Služební telefon a notebook
  • Stravenky a další zaměstnanecké výhody
  • Možnost vzdělávání a certifikace v oblasti ERP

Místo výkonu práce: Praha – Karlín (Futurama Business Park, u stanice metra „Invalidovna“).

Benefity

  • Práce z domova
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

JISTU recruitment s.r.o.
Podolská 2746/35
628 00 Brno

IČO: 13980840
Datová schránka: cy3tb65
Další informace:
GPS: 49.200841,16.716432,
S-JTSK: -590236.94 -1160963.06, RUIAN: 26460122

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC