Hr Data Management

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

  • Coordinating and administering specific HR process (employee benefit programs, employee relations, leave of absence, joining and leaving, personal data changes)
  • Data Management activities (mass uploads, manual updates, resolving errors generated

from different systems)

  • Working with the Global project team across all areas of SAP knowledge transfer,

infrastructure testing and implementation

  • SAP reporting, SAP troubleshooting
  • Testing and sign off for all SAP changes and upgrades
  • Reviewing all manual entries into SAP modules
  • Policy administration within the company policy, procedures and country specific jurisdiction, and any other applicable legal guidelines
  • Monitoring all the interface coming into and from SAP HCM, as well as resolving any

interface related issues

  • Performing regular data control

REQUIREMENTS:
We need you if:

  • You have a degree in HR Administration, Business Administration, or related fiel
  • Fluent English
  • You can be a junior in the HR field, but we need you to have technical skills – systems background – knowledge of some Finance SAP / HR SAP / Workday or other applications
  • Strong customers focus and service orientation
  • The ability to work independently and as part of a team
  • Good command of Office Suite (Excel, Word, PowerPoint)

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Home Office
  • Flexible working hours
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for a career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond | BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A… | Karlín, Praha Karlín, Praha
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 11. listopadu
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
PMU CZ, a.s. | PMU CZ, a.s. | Most Most
  • 20 000 – 23 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. prosince
Foxconn European Manufacturing Services s.r.o. | Foxconn European… | Pardubice Pardubice
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
Professional Business Consulting s.r.o. v likvidaci | Professional Business… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 20 000 – 20 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
irg s.r.o. | irg s.r.o. | Slaný Slaný
  • 24 000 – 32 100 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
CentralWork s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, JISTU recruitment s.r.o., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Hloubětín, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Karlín, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT