- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
KAMI PROFIT s.r.o. je stabilní stavebně obchodní společnost. Jsme generální dodavatel staveb a na Slovenském trhu působíme 20 let a stále rosteme i České republice kde působíme více než 8 let.
Zajišťujeme generální dodávky staveb, projektový management a kontroling, stavební dozor, hlavně přípravu a realizaci pozemních staveb .
KAMI PROFIT má také vlastní developerské projekty na Slovensku ale i v zahraničí. Tým společnosti je sestaven z odborníků, kteří jsou připraveni vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků. Mezi hlavní pilíře společnosti patří zodpovědnost, profesionální přístup a spokojenost svých klientů ale i zaměstnanců. Bližší informace o společnosti naleznete na webové adrese :
www.kami-profit.sk
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• odpovědnost za řízení a koordinaci činností na svěřené stavbě
• koordinaci dodavatelů, subdodavatelů a dodávek materiálu
• realizace stavebních prací ve stanovených časových harmonogramech, rozsahu a kvalitě
• podrobné vedení stavebního deníku
• odpovědnost za včasné dodání a objednání zboží a stavebního materiálu
• kontrola dodržování stavebních postupů, bezpečnostních předpisů a kvality
• příprava podkladů a dokumentace na fakturaci za provedené práce
• průběžné reportování aktuální situace provedených stavebních prací a dodržování termínů
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• zkušenost s pozemními stavbami
• autorizace - výhodou
• schopnost číst technickou dokumentaci
• zkušenosti s přípravou harmonogramů a jejich dodržováním
• praxe v plánování lidských, materiálních a technologických kapacit
• praxe s jednáním s dodavateli, vyjednávání cen a podmínek
• řídící a organizační schopnosti
• samostatnost, rozhodnost, zodpovědnost, flexibilita
Zaměstnanecké výhody, benefity
• silné zázemí úspěšné stavební společnosti, která neustále expanduje
• služební automobil, notebook, mobil
• motivující finanční ohodnocení
• firemní teambuildingy
• odměny za hospodářský výsledek
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?