Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

TECHNICKÁ PODPORA pro zákazníky, až 30 000 Kč/měs.

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Informační systémy a technologie

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Vyznáte se v datové problematice a jste rád v kontaktu s lidmi? Domluvíte se anglicky? Pak hledáme právě Vás. Naším klientem je mezinárodní telekomunikační firma. Vaší náplní práce by bylo: - technická podpora interním i externím zákazníkům, který mi budou TOP klienti společnosti - řešení poruch a technických problémů v oblasti mobilních a ICT služeb - koordinace řešení problému a eskalace problémů na příslušný řešitelský tým - informovat zákazníka o průběhu řešení Nástup: srpen 2016 Lokalita: Praha 4 Plat: 26 000 Kč fix + variabilní složka (při 100 % plnění celkem až 30 000 Kč/měs.) Pracovní doba: 40 hod/týden. (práce o víkendu cca 1x za dva měsíce) Spolupráce: smlouva na 6 měsíců přes agenturu (v případě vzájemné spokojenosti přestup pod smlouvu s klientem) POŽADAVKY: - ukončené minimálně SŠ vzdělání - znalost datové problematiky nutností (alespoň teoreticky - TCP/IP, ICT, GSM sítě atd.) - zkušenosti na obdobné pozici v oblasti telekomunikací je velkou výhodou - znalost AJ na komunikativní úrovni (komunikace s některými zákazníky v AJ) - orientace na detail a organizaci vlastní práce dle priorit - spolehlivost, flexibilita, komunikativnost, týmový hráč BENEFITY: * stravenky * 5 týdnů dovolené * mobilní telefon a zvýhodněný zaměstnanecký tarif * moderní a příjemné pracovní prostředí
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
včerejší
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Bořitov
  • Brigomat.cz s.r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna
  • Svitavy
  • SARADA - JOBS.EU s.r.o. v likvidaci
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna
  • Lanškroun
  • SARADA - JOBS.EU s.r.o. v likvidaci
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Eyeball s.r.o., Globus ČR, v.o.s., JISTU recruitment s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, mBlue Czech, s.r.o., SULCO Automotive Group, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., ALPHA FLIGHT a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., Adaptine s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Věra Pietrasová, Drafted.gg s.r.o., Railway Restaurant Prague s.r.o., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Ředitelství silnic a dálnic s. p., SmartResearch s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Compact - Service s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Finanční analytik / analytička, Architekt / architektka IT, Analytik / analytička IT, Data Scientist, Konzultant / konzultantka IT, Návrhář / návrhářka procesů, Programátor / Programátorka, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Správce / správkyně IT, Systémový inženýr / inženýrka, Technik / technička IT, Tester, UX designer, Vývojář / Vývojářka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Vedoucí obchodu, Pracovník / pracovnice ve službách, Producent / Producentka, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Servisní technik / technička, Zkušební technik / technička, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Krč, Praha 6 - Ruzyně, Praha 6 - Veleslavín, Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Nusle, Praha 8 - Čimice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdy máte nárok na odstupné a v jaké výši?

Kdy máte nárok na odstupné a v jaké výši?

Poradíme vám, kdy máte nárok na odstupné dle zákoníku práce. Jak se počítá výše odstupného, jaké se odvádějí povinné odvody. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. V článku naleznete i případy, kdy nárok na odstupné nevzniká, nebo zaniká.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Přiblížíme si zkušební dobu, jak je dlouhá, jak ji lze prodlužovat. A co vše se dá dodatkem v pracovní smlouvě změnit. Připravili jsme pro vás i vzor dodatku k pracovní smlouvě. Podíváme se, jak vypadá pracovní smlouva na zkrácený úvazek.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

AJ anglicky benefit benefity den doba firma hledám HR interní IT komunikace Luže měsíc mezinárodní mobil náplň práce plat plnění podpora práce pracovní pracovní doba pracovní prostředí Praha prostředí smlouva spokojenost společnost společnosti spolupráce stravenky tarif telefon týden víkend vzdělání zaměstnanec zkušenosti znalost agent dovolené externí komunikační kontakt koordinace lokalita mobilní náplň národní oblast oblasti PR problém příjemné příjemné pracovní prostředí případ řešení spokojen technická technický tým zájem zákazník zaměstnanecký zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena