- 90 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti z oblasti strategického nákupu a hledáte změnu? Nebo se věnujete operativnímu nákupu a chcete se posunout dál? Ať tak či tak, pokud je Vám oblast nákupu blízká, dejte mi o sobě vědět!
Pro výrobní společnost v Pardubicích hledám posilu do týmu Nákupčích!
Náplň práce:
- práce v týmu strategických nákupčích
- vyhledávání a výběr dodavatelů
- vedení jednání, optimalizace cen
- hlídání termínů, kvality a množství poptaného materiálu
- spolupráce napříč firmou (logistika, konstrukce, výroba a vývoj)
- zkušenosti na obdobné pozici
- vzdělání či praxe technického směru
- schopnost systematické práce a analytického myšlení
- nadšení pro nákup a "tah na branku"
- AJ na úrovni vedení jednání s dodavateli
- MS Office (Excel)
- stabilní práci v prima kolektivu a moderním prostředí
- stálou mzdu + odměny dle výsledků hospodaření
- 5 týdnů dovolené
- dotované stravování
- příspěvek na penzijko
- zvýhodněné mobilní tarify
- podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
V případě zájmu zašlete Vás životopis přes "odpovědět".
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?