- 190 – 220 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Správní firma
Hledáme na dlouhodobou brigádu (minimálně 2 roky) studentku VŠ, ideálně ekonomického směru, na pozici asistentky kanceláře. Náplní práce bude administrativní práce v kanceláři, pochůzky, nákupy, někdy kontroly domů ve správě.
Základní požadavek na docházku do kanceláře je 2-3x týdně 5 hodin/den. Pracovní doba 10-15. Ideálně vždy Pondělí + další dny dle dohody, volitelné Út, nebo/a Čt. Po dohodě přesčasové hodiny.
Znalost AJ na běžné komunikativní úrovni - občasné jednání s klienty v AJ, práce na PC. Perfektní znalost češtiny v písemné komunikaci.
Výhodou je ekonomické vzdělání a základní znalost práce s účetním programem na středoškolské úrovni vzhledem k náplni práce.
Klidnou práci, příjemné prostředí. Občerstvení na pracovišti. Základní odměna po zdanění Kč 190,-/hodina + 60,- Kč/den příspěvek na oběd.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.