- 149 – 154 Kč / hod
- Brigáda

Naše firma se specializuje na organizaci provozu komerčních šaten. Přicházíme s novým produktem Ultimate PRO 2025.
Identifikace čárovým kódem, bezhotovostní platby, online přehledy tržeb
Celkem máme 7 specifických programů.
Více na www.e-satna.cz
Jaký bude váš běžný den:
• Budete pracovat s databází předem vybraných firem. B2B.
• Vašim úkolem bude domluvit schůzku našemu Firemnímu reprezentantovi.
• Neprodáváte - domlouváte schůzku a ověřujete informace o firmě/ partnerovi z veřejně dostupných údajů.
• Domluvenou schůzku zaznamenáte do CRM a předáte informaci Firemnímu reprezentantovi skrze interní komunikační kanál. Obchodní schůzku domlouváte pro osobní setkání.
• Nebát se volat a komunikovat, individuální přístup „chceme člověka“
• Umět se orientovat na internetu a mít chuť případně dohledat kontakt na firmu
• Zkušenost s prací na telefonní lince (cold calling výhodou) není ale podmínkou
• Umíte si představit, co aktivní telefonování obnáší.
• Výborné komunikační i vyjednávací dovednost.
• Nenecháte se odradit odmítnutím.
• Chcete si vydělat.
Výkon práce v Praze, jak je v zadání inzerátu
• Pracovní doba je cca od 11:00 ( 14:00) do 18:00 hodin, je ale pružná, podle vašich možností brigády. Jedná se o cca 2- hodiny denně pouze v pracovních dnech.
• Můžeme se domluvit na cca 10 až 20 hodin týdně
• Dáme vám fixní odměnu za hodinu a provize, které se odvíjí od vašeho výkonu a úspěšnosti našeho obchodního týmu ( z vámi domluvených schůzek).
• Na začátku vás zaškolíme a budete mít naši podporu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?