- 145 – 210 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Pro obchodní domy řetězce Tesco přijmeme na sjednané promo akce studentky na pozici hosteska, promotérka.
Náplň práce: realizace promo akcí na reklamních stáncích v síti supermarketů a hypermarketů Tesco, reklama a prezentace novinek na trhu, představení produktů zákazníkům s distribucí reklamního materiálu ) letáčky, balonky, cukrovinky apod.)
Informování zákazníků o produktech a nabídce, průzkum reakcí a poradenství, základní administrativa.
Pracovní doba ve sjednané dny od 9. 00 do 18. 00 hodin, možnost brigády na dva až čtyři dny v týdnu, brigádu je možné dohodnout také na víkendy ( vhodné pro studenty SŠ).
Flexibilní plánování dle možností brigádníka.
Požadavky – věk min. 16 let, aktivní přístup, komunikativnost, příjemný vzhled a vystupování.
Nabízíme výborné finanční ohodnocení, možnost denního vyplácení mzdy, odměny po zaškolení, firemní bonusy.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.