- 145 – 210 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Pro obchodní centra a nákupní galerie v Hradci Králové a okolí přijmeme brigádníky pro reklamní kampaně a promo akce na pozici promotérka, hosteska.
Náplní práce je realizace promo akcí na reklamních stáncích v obchodních centrech, prezentace a zajištění reklamy pro novinky na trhu s distribucí reklamních tiskovin mezi zákazníky, informování o produktech a jejich představení, poradenství k současné nabídce, rozdávání vzorků k vyzkoušení a dárků souvisejících s kampaní. Dle zakázek hostesky dále pracují na veletrzích a výstavištích.
Pracovní dny se sjednávají dle možností uchazeče, 2–3 dny v týdnu, od 9.00 do 18.00 hodin, vysoká flexibilita v plánování. Možnost brigádu sjednat výhradně na víkendy (vhodné pro SŠ).
Zaškolení a dopravu na místo akcí zajistíme, výplaty denně po ukončení akce, odměny, bonusy formou dárkových poukazů.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.