- 53 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
–Zajišťování plynulého a bezporuchového chodu automatizovaného skladu na malé přepravky - hlavní komponenty skladu: regálové zakladače, dopravníky, roboty, automatické etiketovačky a další
–Operační údržba a podpora týmu logistiky (rovnání zaseknutých přepravek, odstraňování přebytečného materiálu z přepravek..)
–Pravidelná údržba zařízení (kontrola, mazání, nastavování, ladění, čištění..)
–Opravy zařízení (výměny poškozených dílů, nastavování senzorů..)
–Sběr a příprava dat k vyhodnocování a přípravě reportů
–Reportování
–Střední škola s technickým zaměřením/ vyučení s maturitou
–Zkušenosti na údržbářské pozici jsou výhodou
–Manuální zručnost
–Možnost pracovat v systému 24/7 - 4 dny ranní směna (6:00 – 18:00), 3 dny volno, 3 dny noční směna (18:00 – 6:00), 1 den volno, 3 dny ranní směna (6:00 – 18:00), 3 dny volno, 4 dny noční směna (18:00 – 6:00), 7 dní volno
–Schopnost pracovat v týmu / týmový duch
–Analytické myšlení
–Dobrá orientace v technické dokumentaci
– elektro schémata, strojní výkresy, pneumatické schémata
–Vůle učit se a profesionálně se rozvíjet
–Základní IT znalosti (MS Office, Outlook...)
–V případě elektro profilu, vyhláška 50 / §5
–Svářečský průkaz, licence na řízení VZV je výhodou
–Základní znalosti PLC Simatic S7 – čtení programu, diagnostika je velkou výhodou
- Nástup nejlépe IHNED
–5 dní dovolené navíc => 25 dní dovolené za kalendářní rok
–13 plat vyplácený s listopadovou výplatou (tzn. v prosinci)
–Stravenky v hodnotě 110,- Kč bez doplatků
–Penzijní připojištění:
1% z hrubého platu při trvání pracovního poměru 7 až 24 měsíců
2% z hrubého platu při trvání pracovního poměru 25 až 72 měsíců
3% z hrubého platu při trvání pracovního poměru více jak 72 měsíců
NEVÁHEJTE A ZAŠLETE NÁM SVÉ CV
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>
Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.