- 48 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme zkušeného profesionála s výrazným technickým nadáním a vedoucími schopnostmi na pozici Vedoucího konstrukčního oddělení. Staňte se klíčovým členem našeho týmu a podílejte se na formování budoucnosti průmyslové automatizace.
* Samostatná konstrukční činnost – návrh a vývoj inovativních produktů, práce v CAD systémech
* Vedení a řízení týmu – organizace a řízení konstrukčního oddělení, zajištění efektivního provozu
* Inovace a výzkum – sledování nových trendů v oblasti průmyslové automatizace a aplikace nejnovějších technologií
* min. SŠ vzdělání v oblasti techniky / strojírenství
* praxe na pozici Konstruktéra
* schopnost vést a řídit tým
* analytické schopnosti
* nadstandardní počet dnů dovolené
* pružná pracovní doba
* možnost podílení se na vývoji společnosti
* finanční bonusy ke mzdě
* účast na klíčových projektech v oblasti průmyslové automatizace
* moderní pracovní prostředí a týmová atmosféra
* a další, …
Pokud máte vášeň pro technologii a vidíte se v roli vedoucího týmu, na nic nečekejte a zašlete nám Váš životopis!
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.