- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro mezinárodní společnost hledáme nadšeného kolegu na pozici VEDOUCÍHO PEKAŘSTVÍ, který má chuť vést přátelský kolektiv.
Pokud je pro Vás pekařina zároveň i Vaším koníčkem, záleží Vám na kvalitě potravin a máte praxi v oboru. Hledáme právě Vás.
Pošlete nám Váš životopis, rádi Vás poznáme.
- řízení výrobního oddělení a prodeje
- vedení zaměstnanců: řešení nástupnictví, jejich vzdělávání a plánování směn, apod.
- zajištění objednávky surovin potřebných pro výrobu a prodej
- klademe důraz i na čistotu a dodržování HACCP a hygienických nároků, na které taky budete dohlížet
- zodpovědnost za dodržování recepturních a technologických postupů
- praxe v oboru pekařství minimálně 2 roky
- chuť pracovat, pozitivní myšlení
- komunikativní
- zkušenosti s vedením lidí - výhodou
- znalost technologických postupů výroby
- znalost obsluhy strojního a technologického zařízení
- znalost systému MS Outlook, MS Office
- základní mzdu + měsíční bonusy
- garantujeme výplatu 13. mzdy
- příspěvek na pracovní oděv 1000 Kč/měsíc
- stravenky
- 5 dnů dovolené navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- sleva na každodenní nákup
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. Nikterak se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti ke kandidátkám a kandidátům o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?