- Plný úvazek
Hledáme administrativního pracovníka do naší kanceláře v Teplicích!
Hledáme spolehlivého a pečlivého jedince, který se připojí k našemu týmu v roli administrativního pracovníka. Tato pozice zahrnuje práci s počítačem, tisk dokumentů a řešení všech administrativních záležitostí souvisejících se správou nemovitostí.
Požadujeme:
- " Schopnost efektivně pracovat s počítačem a znalost základních programů (MS Office, Excel)
- " Zkušenosti s používáním CRM systémů (preferovaně Raynet a Domsys)
- " Znalost Google Workspace je výhodou
- " Dobrá organizační schopnost a schopnost prioritizace úkolů
- " Schopnost komunikovat jasně a efektivně, jak písemně, tak ústně
- " Zkušenosti s administrativní prací jsou výhodou, ale nejsou nezbytné
Náplň práce:
- " Správa dokumentace a archivace
- " Komunikace s klienty a dodavateli
- " Tisk a zpracování dokumentů
- " Pomoc při řešení administrativních záležitostí souvisejících s nemovitostmi
- " Práce s CRM systémy Raynet a Domsys pro správu nemovitostí
- " Správa e-mailových schránek a dokumentů v Google Workspace
Nabízíme:
- " Stabilní pracovní prostředí v úspěšné firmě
- " Možnost profesního rozvoje a růstu v rámci společnosti
- " Konkurenční platové ohodnocení a další benefity (stravenkový paušál, sick days,..)
- Pokud jste pečlivý a komunikativní jedinec, který má zájem rozvíjet svou kariéru v oblasti administrativy a správy nemovitostí, rádi vás uvidíme ve svém týmu!
- Pro zaslání životopisu a motivačního dopisu kontaktujte:
- Jiří Kratochvíl – e-mail přes
- Do předmětu emailu napište „Práce v Administrativě“
- Těšíme se na vaši odpověď!