- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Chcete práci v úspěšné firmě, která je špičkou ve svém oboru? Hledáte stabilního a odpovědného zaměstnavatele? Už nehledejte! Pro naše oddělení kontroly kvality hledáme kolegu, který posílí náš tým.
POŽADAVKY:
" VŠ chemického směru (analytická chemie pro výrobu organických a anorganických solí)
" výhodou znalost měření a validací na přístrojích (AAS, ICP, UV-VIS, TLC, ITP apod.)
" znalost systému jakosti ČSN EN ISO 9001, HACCP, FCCS, SVP (GMP)
" znalost anglického jazyka
" samostatnost, časová flexibilita, ochota vzdělávat se
NÁPLŇ PRÁCE:
" vývoj a zkoušení analytických metod v oddělení kontroly kvality (QC)
" zavádění a validace analytických metod
" práce s farmaceutickou legislativou (AJ)
" udržování metrologie v oddělení kontroly kvality
" podílení se na udržování dokumentace a platných norem systému jakosti
" účast na interních a externích auditech
" školení zaměstnanců QC
NABÍZÍME:
" pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, tříměsíční zkušební doba
" týdenní pracovní doba 37,5 hod., pružná pracovní doba
" mzdové ohodnocení:
o nástupní mzda od 38 000,– Kč (v závislosti na kvalifikaci, délce praxe, znalostech a zkušenostech uchazeče)
o pravidelný růst mzdy
o mimořádné odměny
" firemní benefity: měsíční, čtvrtletní a roční prémie, čerpání příspěvku na stravné a volnočasové aktivity formou elektronické platební karty, příspěvky na dopravné do zaměstnání, na penzijní připojištění, týden dovolené navíc, jazykové vzdělávání, a jiné
" možnost odborného růstu
PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP:
" ihned/dle dohody
MÍSTO VÝKONU PRÁCE:
Oddělení kontroly kvality, Bruntál, Zahradní 1938/46c
Kategorizace prací (2.kategorie – chemické látky)
Hlásit se na e – mail : e-mail přes zobrazit tel. číslo
Z : 16.5.2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?