- 44 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
Zodpovídá za celkový tok materiálu směrem do skladu za účelem zajištění plynulého zásobování výrobních linek. Objednává a koordinuje dodávky materiálu od interních i externích dodavatelů.
Vytváření release plánu, vytváření rezervací materiálu. Potvrzení rezervací.
Kontrola potvrzení dodání objednaného materiálu dodavatelem. Kontrola pokrytí plánu materiálem.
Kontrola včasnosti dodávek podle dohodnutých SLA.
Eskalace a zaznamenávání nedodržení pullovacích oken.
Kontrola kompletnosti provedených příjmů stanovenými systémovými nástroji.
Kontrola uzavření rezervací po příjmech.Informování o problémech a stavu příjmu, přípravy a výdeje materiálu na zakázky, stavu neprocleného zboží.
Řešení systémových problémů (SAP, WMS).
Spolupráce s logistikou, oddělením nákupu, export teamem a PDR teamem.
V případě problémů provádění kontroly nastavení výdejových lokací pomocí systémového nástroje.
Pravidelná kontrola pokrytí výrobních linek před a po releasu každého standardního pullu.
Přebírání/předávání informací předcházející/následující směně.
Znalost procesů, platných procedur a pracovních instrukcí dle tréninkové matice pro danou pozici a postupuje v jejich souladu.
Zodpovědnost za dodržování interních předpisů a směrnic zaměstnavatele a zásad BOZP, PO a SER, 5S.
Dle pokynů nadřízených další činnosti konané v rámci dané pracovní pozice
Zaměstnanecké výhody:
Smlouva na dobu neurčitou, garantujeme mzdu na účtu 15. den v měsíci,
roční Cafetérie 3 000 bodů, každoroční navyšování mzdy a možnost kariérního růstu,
dotované stravování od externího dodavatele, možnost využítí zvýhodněných mobilních tarifů
od společnosti T-mobile, firemní fitness s kavárnou, k dispozici v areálu je velká krytá kolárna,
parkoviště, zastávka MHD je 3 minuty chůze
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.