- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Zodpovídá za celkový tok materiálu směrem do skladu za účelem zajištění plynulého zásobování výrobních linek. Objednává a koordinuje dodávky materiálu od interních i externích dodavatelů.
Vytváření release plánu, vytváření rezervací materiálu. Potvrzení rezervací.
Kontrola potvrzení dodání objednaného materiálu dodavatelem. Kontrola pokrytí plánu materiálem.
Kontrola včasnosti dodávek podle dohodnutých SLA.
Eskalace a zaznamenávání nedodržení pullovacích oken.
Kontrola kompletnosti provedených příjmů stanovenými systémovými nástroji.
Kontrola uzavření rezervací po příjmech.Informování o problémech a stavu příjmu, přípravy a výdeje materiálu na zakázky, stavu neprocleného zboží.
Řešení systémových problémů (SAP, WMS).
Spolupráce s logistikou, oddělením nákupu, export teamem a PDR teamem.
V případě problémů provádění kontroly nastavení výdejových lokací pomocí systémového nástroje.
Pravidelná kontrola pokrytí výrobních linek před a po releasu každého standardního pullu.
Přebírání/předávání informací předcházející/následující směně.
Znalost procesů, platných procedur a pracovních instrukcí dle tréninkové matice pro danou pozici a postupuje v jejich souladu.
Zodpovědnost za dodržování interních předpisů a směrnic zaměstnavatele a zásad BOZP, PO a SER, 5S.
Dle pokynů nadřízených další činnosti konané v rámci dané pracovní pozice
Zaměstnanecké výhody:
Smlouva na dobu neurčitou, garantujeme mzdu na účtu 15. den v měsíci,
roční Cafetérie 3 000 bodů, každoroční navyšování mzdy a možnost kariérního růstu,
dotované stravování od externího dodavatele, možnost využítí zvýhodněných mobilních tarifů
od společnosti T-mobile, firemní fitness s kavárnou, k dispozici v areálu je velká krytá kolárna,
parkoviště, zastávka MHD je 3 minuty chůze
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?