- 28 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce především Šumperk, Zábřeh, případně Olomouc. Kontakt emailem.
Co u nás budete dělat?
o řídit a realizovat činnosti a dodávky materiálů na svěřené stavbě
o koordinovat a jednat s dělníky a subdodavateli na svěřené stavbě
o realizovat dílo v souladu s požadavky na kvalitu a ve stanoveném termínu
o nějakou tu administraci staveb – stavební deníky, BOZP, technologické předpisy – s tímto rádi pomůžeme případně naučíme
o kontrolovat kvalitu odvedených prací, kontrolovat postup prací dle časového plánu a kontrolovat pracovní doby dělníků
o výběrová řízení subdodavatelů – s tímto rádi pomůžeme případně naučíme
o budete-li se cítit, tak i jednání s investorem stavby
o evidovat více a méně práce
Uvítáme, když budete mít tyto znalosti a zkušenosti, ale netrváme na nich
o Praxe v oboru
o Vzdělání v oboru
o Zkušenosti s řízením kolektivu
o Organizační a komunikační schopnosti
o Řidičský průkaz skupiny B
o Znalost práce s PC.
Výhodou bude, pokud budete umět:
o samostatnost,
o zkušenost,
o časová flexibilita,
o férový přístup,
o osvědčení o autorizaci
Co vám můžeme nabídnout
o pracujeme na menších a středních stavebních projektech
o flexibilitu
o chápeme jak je důležité se neustále vzdělávat, a proto Vám zajistíme případné potřebné kurzy a
školení
o přátelskou atmosféru a férový přístup
o práce v regionu okresu Olomouc – office v Olomouci – Holici
o dohodnutou mzdu vždy ve správný čas na správném místě
o dohodnuté prémie
o firemní akce

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.