- 65 000 Kč
- Plný úvazek
Popis práce/pracovní náplň:
" řešení požadavků zaměstnanců UJEP
" instalace a zprovoznění koncových zařízení – PC, tiskárny, apod.
" instalace a nastavení SW vč. speciálních programů používaných univerzitou – e-mail, antivirové řešení, síťová úložiště apod.
" obsluha AV techniky (auly, LED TV amfiteátr, atd.)
" řešení závad koncových zařízení formou opravy nebo reklamace
" konzultace při nákupu hardwaru; spolupráce s fakultami při tvorbě specifikací pro výběrová řízení
" spolupráce s dalšími odděleními – sítě, informační systémy, atd.
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením dodaných materiálů, které musí být součástí zaslané přihlášky a případně v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení VŘ.
Uchazeč/ka přiloží k písemné přihlášce:
____________________________________________________________________________________
Bližší informace: http://www.ujep.cz.
Přihlášky se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou nebo doručte osobně na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu e-mail přes do 31. 05. 2025.
Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení.
Prorektor pro rozvoj a digitalizaci si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či nevybrat žádného uchazeče.
Zaměstnanecké výhody:
" pružnou pracovní dobu
" příjemné moderní pracoviště v akademickém prostředí
" možnost dalšího průběžného vzdělávání v oboru
" 6 týdnů dovolené
" sickdays
" příspěvek na stravování, penzijní připojištění, benefit karty PLUXEE
" volný vstup do univerzitních sportovišť
" příměstské tábory pro děti zaměstnanců

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.