- 75 000 Kč
- Plný úvazek

Popis práce/pracovní náplň:
" řešení požadavků zaměstnanců UJEP
" instalace a zprovoznění koncových zařízení – PC, tiskárny, apod.
" instalace a nastavení SW vč. speciálních programů používaných univerzitou – e-mail, antivirové řešení, síťová úložiště apod.
" obsluha AV techniky (auly, LED TV amfiteátr, atd.)
" řešení závad koncových zařízení formou opravy nebo reklamace
" konzultace při nákupu hardwaru; spolupráce s fakultami při tvorbě specifikací pro výběrová řízení
" spolupráce s dalšími odděleními – sítě, informační systémy, atd.
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením dodaných materiálů, které musí být součástí zaslané přihlášky a případně v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení VŘ.
Uchazeč/ka přiloží k písemné přihlášce:
____________________________________________________________________________________
Bližší informace: http://www.ujep.cz.
Přihlášky se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou nebo doručte osobně na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu e-mail přes do 31. 05. 2025.
Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení.
Prorektor pro rozvoj a digitalizaci si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či nevybrat žádného uchazeče.
Zaměstnanecké výhody:
" pružnou pracovní dobu
" příjemné moderní pracoviště v akademickém prostředí
" možnost dalšího průběžného vzdělávání v oboru
" 6 týdnů dovolené
" sickdays
" příspěvek na stravování, penzijní připojištění, benefit karty PLUXEE
" volný vstup do univerzitních sportovišť
" příměstské tábory pro děti zaměstnanců
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?