- Plný úvazek

požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v oboru zaměřeném na ochranu přírody, botaniku, zoologii, ochranu vod nebo příbuzné obory
o přehled v oblasti veřejné správy
o znalost postupů a fungování státní správy a samosprávy, znalost zákona č.129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o znalost právních předpisů na úsecích životního prostředí (např. zákon č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů)
o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
o komunikační a organizační schopnosti
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů, schopnost týmové práce
o schopnost rychle se učit nové věci
o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení
o dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
výhodou:
o zkouška odborné způsobilosti z oblasti ochrany přírody a krajiny
o zkušenosti s výkonem správních činností v oblasti ochrany přírody a krajiny
o znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, a právních norem na úseku ochrany přírody a krajiny
o znalost právních norem na úseku ochrany přírody a krajiny
o zkušenosti z oblasti veřejné správy
o uživatelská znalost geografických informačních systémů (GIS, ArcInfo)
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o příspěvek na sportovní, kulturní, vzdělávací aktivu dle vlastního výběru
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 16. 6. 2023 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/pracovni-mista-pro-zamestnavatele-kraj-vysocina-se-zarazenim-do-krajskeho-uradu/ds-300414/archiv=1&p1=67956
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?