- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Kontakt: Lišková Pavlína, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Požadavky: kurz pracovníka v sociálních službách výhodou, nebo studium v oblasti sociální práce, nebo praxe v sociálních službách. Zkušenosti v administrativě, znalost práce na PC, komunikační dovednosti, empatie, zodpovědnost, kreativní myšlení.
Náplň práce: práce s klienty se zrakovým postižením – v kanceláři i v terénu, vedení klientské dokumentace, práce na PC (Word, Excel), vzdělávání se v sociální oblasti, aktivní spolupráce na rozvoji sociálních služeb
Pracovní doba: 40h/týden , pondělí – čtvrtek delší (do 16–17h), pátek kratší (do 12–13h)
Kontakt pouze e-mailem (zaslání životopisu), posléze bude domluven pracovní pohovor, který bude probíhat na adrese Komenského 2473/40, Cheb
zaměstnanecé benefity

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.