- 31 000 – 33 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

První kontakt: e-mailem (e-mail přes
) nebo telefonicky (Po-Pá 10:00–17:00 hod )Společnost AKSAMITE vznikla v roce 1992, a tedy již téměř 30 let se specializuje na výrobu kvalitních českých sedacích souprav a postelí. Hledá do své prodejny v interiérovém studiu Soho v Modřicích Asistentku prodeje.
Co požadujeme:
Schopnost komunikace a jednání s lidmi
Vysokou úroveň zákaznického servisu
Spolehlivost, pečlivost, samostatnost
Pozitivní a aktivní přístup k práci
Ochotu a zájem učit se novým věcem
Logické uvažování
Prostorovou představivost
Velmi dobrou znalost Word, Excel
Prodejní zkušenosti vítány
Co Vás čeká:
Různorodá a pestrá práce
14–16 volných dnů za měsíc
Práce 9h denně krátký/dlouhý týden vč. víkendu 1× za 14 dnů
Pracovní doba od 10h do 19h.
Prodej a poradenství
Návrhy sedacích souprav na přání zákazníka
Spolupráce s účetním oddělením
Administrativní práce (tvorba statistik a přehledů v Excelu)
Podílení se na běžném chodu prodejny
Úklid prodejny
Co nabízíme:
Zázemí zavedené, stabilní české společnosti
Příjemné pracovní prostředí
Zajímavou práci ve které se nebudete nudit
Pracovní poměr na dobu určitou, po prodloužení na dobu neurčitou
Odpovídající ohodnocení: fixní mzda 22.000kč + neomezené provize z prodeje, bonusy, prémie
Zaškolení
Pokud jsi pracovitý, komunikativní, zaměřený na výsledek a šíříš kolem sebe pozitivní energii, pak hledáme právě tebe. Zašli nám životopis a my se ti v případě zájmu ozveme.
Kontakt pro zaslání životopisu: e-mail přes
Zaměstnanecké výhody: provize z prodeje, odměny a bonusy, 14–16 volných dnů za měsíc.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?