- 34 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Chcete se stát součástí úspěšné české obchodní společnosti se šedesátiletou tradicí? V současné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici servisní mechanik/servisní mechanička pro firemní prodejnu v Českých Budějovicích.
Co Vás čeká: hlavní náplní Vaší práce budou servis a opravy zahradní techniky. Budete komunikovat s našimi zákazníky, sjednávat s nimi servisní zakázky a následně je evidovat v našem interním systému. Součástí Vaší práce bude také objednávka náhradních dílů. S Vaším začátkem Vám pomůžeme, ale později očekáváme samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce.
Jak si Vás představujeme: manuálně zručný týmový hráč s chutí do práce a ochotou učit se nové věci; aktivní, komunikativní a samostatná osobnost s prozákaznickou orientací; základní znalost práce s PC; řidičský průkaz sk. B; předchozí praxe v zákaznickém servisu a zkušenosti s opravami zahradní techniky a nářadí jsou pro Vás výhodou.
Práce, která na Vás čeká, je v čistém prostředí firemní prodejny. K dispozici máme zaměstnanecké parkoviště.
Co vám můžeme nabídnout: stabilní zaměstnání, pohodové kolegy, příjemné pracovní prostředí; měsíční odměny; 13. mzdu; příspěvek na penzijní připojištění; příspěvek na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců; příspěvek na svatbu; příspěvek při narození dítěte; dotované stravování v prostorách zaměstnavatele; zvýhodněný telefonní tarif; věrnostní odměny dle odpracovaných let; odměny dle životních jubileí; 5 týdnů dovolené; pravidelné vzdělávací kurzy pro zvyšování kvalifikace.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Velice rádi se s Vámi seznámíme. Telefonický kontakt možný od pondělí do pátku v době 8:00–15:00 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?