- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Charakteristika:
" vedení agendy spisové služby
" správa spisovny
" administrace elektronické spisové služby
" správa elektronických podpisů a časových razítek
" spolupráce při zajišťování dozorčí služby (vrátnice)
" zajištění služby podatelny
" zabezpečení příjmu a odesílání analogové a elektronické pošty
" třídění a evidence došlé pošty
" příprava skartačního řízení
" zajištění administrativní bezpečnosti při nakládání s utajovanými informacemi
" předpokládaný nástup od 1. ledna 2024
" místo výkonu práce v Hradci Králové
Požadavky na uchazeče:
" středoškolské vzdělání s maturitou
" velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
" řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
" pečlivost, samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, otevřenost k dalšímu sebevzdělávání
" doplnění bezpečnostní prověrky pro přístup k utajovaným informacím
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno a příjmení uchazeče
" datum a místo narození
" státní příslušnost a místo trvalého pobytu
" číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu
" kontaktní telefon a email
" datum a podpis zájemce
" výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (dočasně lze nahradit čestným prohlášením)
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
" strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede zejména údaje o vzdělání a o dosavadních zaměstnáních
Přihlášku do pracovního poměru vč. výše uvedených dokladů doručte písemně na adresu HZS Královéhradeckého kraje, nábř. U Přívozu 122/4, 500 03 Hradec Králové nebo na e-mail e-mail přes do 24.11.2023.
Dotazy k přijímacímu podá personalista Ing. Michaela Hamanová – prac. personální a PaM – email: e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo , mob. zobrazit tel. číslo
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit uvedené výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
V souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.